czwartek, 24 września 2009

24. wrzesień 2009

Wszystko jest dobrze. Wyniki wracają do normy, czyli w niedzielę jadę na turnus.

Chciałem Was poinformować, że Ruch Chorzów przez dwa tygodnie licytuje (na allegro) koszulkę obecnego lidera „Niebieskich” Artura Sobiecha z Wielkich Derbów Śląska z autografami wszystkich zawodników i trenera. A zwycięzca dodatkowo otrzyma dwa bilety na mecz Ruchu z Lechią Gdańsk oraz będzie mógł sobie zrobić zdjęcie z ulubionym piłkarzem.

Ta aukcja charytatywna jest przeprowadzana dla mnie, a zebrane pieniążki zostaną przekazane na moje konto i pozwolą na dalszą rehabilitację.

Powiedzcie sami czy to nie jest wzruszające. Bardzo wiele najróżniejszych drużyn czy to piłkarskich, żużlowych, siatkarzy, przesyła mi gadżety na aukcje. I wiecie co, to właśnie jest piękne, nie ma rywalizacji tylko zrozumienie i chęć pomocy. Gdybym był zdrowym chłopcem, to tez mógłbym grać, ale w moim przypadku jest to niemożliwe przynajmniej jak na razie. Moja wada serca też ogranicza mi taki wysiłek fizyczny, a nie mogę sprawdzić na ile mógłbym sobie pozwolić przy graniu w piłkę właśnie przez to, że nie chodzę. A tak lubię piłki i samochody.

Mam nadzieję, że będzie mi to dane, dzięki pomocy Was Wszystkich. Obiecuję, że jak będę chodzić to pojadę na prawdziwe boisko i zagram. A Wszystkim, którzy są tu ze mną prześlę film.

Wszystkich chętnych zapraszam do odwiedzenia tej strony:

http://www.allegro.pl/item750285983_koszulka_sobiech_ruch_chorzow_wds_charytatywna.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz