niedziela, 20 września 2009

20. wrzesień 2009


W dniu dzisiejszym zostałem zaproszony razem z Rodzicami do Połczyna Zdrój. Bardzo się ucieszyliśmy i rano pojechaliśmy podziękować Panu Michałowi, za podarowanie na moją aukcje zaproszenia na pobyt w Sanatorium. A tam czekała nas niespodzianka. Był stół z zabawkami od córki Pana Michała - Wiktorii i każdy kto chciał mógł wybrać sobie zabawkę, a pieniążki zostaną przekazane na moje konto.

Wieczorem ma być Msza Święta w mojej intencji. Nie mogłem zostać, ponieważ jestem na antybiotyku i nie było możliwości go ze sobą zabrać, a kuracji też nie mogę przerwać.

Za tyle Serca bardzo serdecznie DZIĘKUJĘ.

A jutro znowu zabieram się do ćwiczeń i tak cały tydzień. W niedzielę jak będzie wszystko dobrze z moim zdrówkiem to jadę na turnus rehabilitacyjny.

Trzymajcie kciuki aby tak było.

Nie zdradzę Wam jeszcze tajemnicy do końca, ale będą niespodzianki. Szykują je Ludzie o Wielkich Sercach. Jak już będę znał szczegóły to o wszystkim Was poinformuję. Już się bardzo z tego cieszę, chociaż Rodzice do końca mi nie mówią o co chodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz