czwartek, 23 grudnia 2010

Życzenia Świąteczne



Aby wszyscy z Was znaleźli swoje miejsce przy stole wigilijnym, by
spełniły się Wasze najskrytsze marzenia, aby każdy kolejny dzień był
jeszcze lepszy, bądźmy dla siebie bardziej serdeczni, patrzmy na to co
dobre a nie na to co nasz dzieli. Wszystkiego najlepszego na święta i
Nowy Rok

Ostatnio siedzę w domu. Chorowałem bardzo po powrocie z turnusu, ale już jest wszystko dobrze. Mam nadzieję, że spokojnie spędzimy Święta w domku.

Wszyscy czekają na Mikołaja, a ja wręcz przeciwnie - nie chcę, aby do mnie przyszedł. A wiecie dlaczego? Bo się Go boję!

Taki jestem i co zrobić.


W tym tygodniu mogłem w końcu pójść na zajęcia. Ostatnio miałem dużą przerwę i trochę już tęskniłem za nimi. Zawsze czegoś nowego się nauczę.


Nie zgadniecie jaką miałem przygodę w niedzielę. Otórz pojechaliśmy do lasu na sanki. Tata wpadł na pomysł, że tam będzie ładnie, czyste powietrze, czysty śnieg..........

Na początku było super, jechaliśmy sankami i w pewnym momencie sanki się przechyliły......

Nie trudno domyślić się co było dalej. Wpadłem w zaspę i to twarzą. Najpierw był szok, a potem wielki płacz. Nie chcę już jeździć sankami. Teraz wszystkich pytam czy spadli z sanek? Lista jest długa więc to chyba normalne. Mama mówi, że przynajmniej wiem jaki jest śnieg zimny i mokry, brrrrrrrrr.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz