niedziela, 21 grudnia 2014

Październik 2014

Rok szkolny trwa już w najlepsze.  Zaczynam zbierać  pierwsze szóstki. Uczę się czytać i liczyć. Powiem tak po cichu, aby w szkole nie słyszeli, że ja umiem literki i umiem czytać.  Dodawać i odejmować  również. Nie umiem tylko pisać i rysować.

Na początku miesiąca razem ze swoją klasą pojechałem na wycieczkę  autokarem. Powiem szczerze, że pierwszy raz jechałem autokarem. Niby to samo co autobus, a jednak inaczej. Jadąc autobusem  siedzę w wózku, a w autokarze  mama musiała mnie przesadzić na siedzenie. Było super. Tematem wycieczki było poznanie  zmian zachodzących w przyrodzie jesienią. Pan leśniczy opowiedział nam o zwierzętach  żyjących w lesie, o roślinności, o drzewach. Potem poszliśmy do lasu gdzie dzieci zbierały szyszki, żołędzie, orzechy , liście różnokolorowe i grzyby. Mnie interesowały tylko grzyby. Po zajęciach poszliśmy coś zjeść, a potem nad jezioro gdzie dzieci szalały  na placu zabaw. Ja z wiadomych przyczyn nie brałem w tym udziału i pojechałem z mamą  szukać grzybów. Wycieczka była fajna i po powrocie do domu oznajmiłem, że będę jeździł na szkolne wycieczki.


W tym miesiącu Fundacja potwierdziła wpływ pieniążków  z 1%  za 2013 r. Wszystkim, którzy przekazali  mi 1% bardzo DZIĘKUJĘ  i proszę o pamiętanie  o mnie w tym roku.







1 komentarz:

  1. Witam serdecznie,

    W tym roku chciałbym wybrać cel na przekazanie 1% podatku przy okazji wypełniania pit-39. Czy w tym roku KRS i pozostałe dane są wciąż aktualne?

    Dziękuję za informację i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku,
    ale.kow

    OdpowiedzUsuń