środa, 3 marca 2010

3. marzec 2010

KOCHANY SYNECZKU W DNIU TWOICH 5 URODZIN SKŁADAMY CI ŻYCZENIA

Życzenia są czymś bardzo ważnym
- szczególnie w dniu urodzin.
Tak więc życzymy Ci tyle spokoju,
ile tylko potrzebujesz,
tyle szaleństwa,
aby życie nie wydawało się nudne,
tyle szczęścia,
abyś nie oszalał z nadmiaru,
miłości ponad wszystko,
byś nigdy nie zaznał goryczy,
nie czuł się samotny pośród ludzi,
miał zawsze serce kochające przy sobie
i jasne dni przed sobą
oraz dużo zdrowia i spełnienia najskrytszych marzeń.


Dzisiaj obchodzę swoje urodziny- już piąte. Jak ten czas leci. Mama mówi, że mam ich dużo więcej, po każdej operacji narodziłem się na nowo. Ale od tej daty właśnie wszystko się zaczęło i mam co świętować.

W niedzielę miałem sporo gości, nawet byli niespodziewani. Dostałem dużo prezentów, życzeń, wszyscy byli bardzo mili. Był też tort ze świeczkami, pomyślałem marzenie i udało mi się zdmuchnąć świeczki. Życzenia nie powiedziałem nikomu, to jest moja tajemnica.

Dzisiaj już bez tortu przyjmowałem życzenia i prezenty. Super sprawa mieć urodziny. Szkoda, że tylko raz w roku tak wypada.

W ubiegłym tygodniu byłem przeziębiony i miałem luz z ćwiczeniami. Ale dobre się skończyło i już w niedzielę jadę na turnus rehabilitacyjny. To w sumie już drugi w tym roku. Zobaczymy jak dalej będzie. Czy uda mi się nazbierać na następne turnusy? Bardzo bym chciał, i liczę na Was.
Nadal zwracam się z prośbą o przekazanie mi 1% podatku dochodowego. Wszystkim, którzy już to uczynili bardzo Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz