poniedziałek, 11 stycznia 2010

11. styczeń 2010

Dowiedziałem się dzisiaj od Mamy, że mam też wielu przyjaciół w Szczecinie. Młodzież ze Szkół Salezjańskich w Szczecinie w dniu 16 grudnia 2009 r. przeprowadziły kiermasz świąteczny, a dokładnie kiermasz zorganizował samorząd gimnazjum i szkół średnich.
Wyobraźcie sobie , że wszystkie zebrane pieniądze pochodzące z kiermaszu przekazały na moje konto w mojej Fundacji.
Pieniądze te pozwolą mi na wyjazd na kolejny turnus rehabilitacyjny. Mama już się krząta, przygotowuje moje rzeczy na wyjazd i w niedzielę wyjeżdżamy.
Tak sobie myślę , ze jak wrócę to chętnie pojechałbym do moich przyjaciół ze Szczecina i osobiście podziękowałbym tym koleżankom i kolegom.
Może by się trochę ze mną pobawili, tak niewiele mam okazji do zabaw z dziećmi.
Mama zadzwoni do Pani Ewy, która zorganizowała tą imprezę i zapyta czy będziemy mogli pojechać i podziękować wszystkim.
Jeszcze raz bardzo, ale to bardzo Wam dziękuję z całego mojego serduszka.

http://www.szkoly-kusloncu.salezjanie.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=575

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć,
    szukając,komu wpłacić 1% podatku, trafiłam na waszą stronę. Cieszymy się bardzo, że z Kubusiem wszystko ok. Nam urodził się drugi, zdrowy synuś - Bartoszek. Jakubka odwiedzamy prawie codziennie (teraz przez ten śnieg trochę mniej).

    Całuski dla Kubusia.

    Basia, Mariusz i Bartoszek - rodzina Jakubka, który nie zdążył was odwiedzić...

    OdpowiedzUsuń